18 Şubat 2014

Melissa 2 aylik!



Eveet acilis videoyla olsun istedim.. Melissa 2. ayi da geride birakti. Ikinci ay birinciye gore kolay gecti, hele hele sonlarina dogru beni cok mutlu eden bir gelismeye imza attim. ARTIK YATAGINDA UYUYOR:) Daha dogrusu kucagimda uykuya dalinca yatagina koyuyorum, aglamiyor, bagirmiyor, cagirmiyor ve uyumaya devam ediyor. Ilk ayimizda imkani yok uyumuyordu.

*Saat 19.30'da uyuyor, sabah 6'da uyaniyor.  Tabi ki deliksiz bir uyku degil gece acikmaydi, alt degistirmeydi derken 4 defa kalkiyoruz. Olsun buna da sukrediyorum ben.

*Guluyor. Sarki soyleyen bir oyuncagi var, altini degistirirken bagirmasin, dikkatini cekeyim diye calip dururken bir baktim, oradaki komik sarkilara guluyor. Neler neler denedim arkadas. Britney Spearslar mi calmadim, akranlari seviyor o da sever diye Miley Cyruslara mi katlanmadim. Hiic bana misin demezken ulu, yuce, saygideger Fisher Price'in o sacma sarkisina guluyor arkadasim.

*Cok yakinda "agu"lar gelecek gibi bir his var icimde cunku turlu turlu sesler cikariyor arada bir "uuuuu" diyor keyfi yerinde olursa, keyfi yerinde olmazsa kaslarini catip, meymenetsizce bakiyor.

*Hala parlak, isikli nesnelere bayiliyor, biz gelmisiz subatin ortasina ama salonda yilbasi agaci inatla yanip sonuyor dikkat cekmek, bebek sakinlestirmek adina.

*Pusette, ana kucaginda daha rahat eskisi gibi bagirmiyor ama o Istanbul trafigi yine een buyuk dusmanim. ne zaman araba dursa uyaniyor, bakiyor ki hareket halinde degiliz agliyor. Hareket halindeyken uykuya daliveriyor.

*Gozuyle takip ediyor.

*Yuzukoyun yattiginda basini kaldiriyor.

*Ayaklarindan destek alip kendini itiyor.

*Hala ellerini kontrol edemiyor, kendine istemsiz yumruklar atiyor.

*Kalca gelisiminde bir taraf duzelirken diger taraf tam duzelmemis, moralimiz biraz bozuktu ama ortopediste goturunce acinin duzelebilecek bir degerde oldugunu gorduk, kendi doktorumuzsa "INTERNETE BAKMAYA SON VERIN" dedi. Hamileligimde de bu karari almistim ama dayanamiyordum, bu sefer son vermek istiyorum internete bakmalara cunku herseyin en kotusu var orada.


*Opulmekten, oksanmaktan cok hoslaniyor.

*Sakin sakin bir seyler anlattiginda dinliyor:)



Simdilik telefondan cektigim fotograflar  cogunlukta, bastakiler makinayla cektiklerim.




 









                                             
                                                        en romantik fotograf da bu:














Son olarak da Sven'in telefonunda sans eseri buldugum harika fotograf:)
Tatli doktorumuz  Ayla Kamburoglu Goksel ve Melissa:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder