29 Ocak 2014

melissa 1 aylik

Bir ay cabuk mu gecti yoksa yavas mi gecti karar veremiyorum ama dogum aninda doktorun cektigi fotograflara bakiyorum ve "ne kadar kucukmus?" diyorum, hizla buyuyor, ne guzel:) ote yandan insani telas kapliyor buyumesin, hep kucaga sigacak kadar kalsin, kendini sevdirsin diye. Bence bir de bakmisim okula gidiyor seklinde gececek zaman:)  Sagligi yerinde gidiyor ufak tefek sikintilarimiz var kalca gelisimi ve refluyle  ilgili ama zamanla duzelir bence.. Duzelsin istiyorrum. Bu arada 20 gun sonra optum Melissa'yi, sasirdim kendime de neden opmemisim diye, hep kokladim, oksadim ama opmeye kiyamamisim sanirim. Simdi opmek anneye serbest:) Anne demisken insan cocugunu koluna alinca anliyor ki kimse bir cocugu annesinden fazla sevemez, net.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder